21 mayo 2007

entre CRISIS i COPAS

----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas abajo) ----------------------------------------------------------------------------------

Aquesta setmana, havent fet acte de contricció passat el Tri de St Feliu de Guixols, he recuperat els entrenos amb una gran motivació … i és que, els em coneixeu, ja ho sabeu, ho blanc o negre, o tot o res.

Divendres a banda dels 2000 metrillus de rigor, a les piscines Bernat Picornell, a la tarda, vaig sortir a correr amb en Ramon. 14 km, en els que, em vaig donar conta que en un parell de mesos, ja no podré seguir a en Ramon i m’haurà d’esperar.. el tio s’està posant com un moto.

Dissabte sortida amb dos pajarus del TOT BICI, en Josep Mª (Sinako) i en Cristino (Rocoso). Destacar l’”alarde” que vaig fer, a la carretera que va, de Cardadeu a peu de Samalús, que els vaig portar entre 28-30 km/h i que avui, encara estic pagant. Tb he de dir que pujant de Bigues i Riells cap a St Feliu, amb les cames fetes pols, vaig tenir un moment de CRISI en el que em va sortir una cresta. 100 km mes al sarró. Per la tarda sessió de peses.

SINAKO

Diumenge, al matí, amb un mal de cames de collons, em vaig quedar a casa fent COMPEX (programa de Ressitencia Aerobica + Capilarització). A mitja tarda, vaig tornar a sortir amb en Sinako, però aquest cop, en comptes d’acompanyar-nos en Rocoso, va venir la Merche (Oficial Massi BTT), que ens va treure de punt pujant a St Llorenç … i yo con estas patas! Madre miaaaaa!

MERCHE

Les COPES van venir el dissabte al vespre. Estava convocat a la despedida de solter d’en David, un bon amic de St Feliu que es casa la setmana que vé. Com que, en David treballa de seguretat al Bora de Sabadell, en la mateixa despedida hi havia també alguns dels seus companys de feina… MARE MEVA … com menja aquesta penya! La veritat es que en feien 3 com jo… el mes petit debia pesar 100 kilos i era un monstre ciclat de WINSTROL que debia medir 1’80 i que menjava per 3 persones… QUINA POR!



A les 2:30 cap a la piltra, després d’un parell de copes de sangria tot sopant i unes birres. Encara em vaig poder escaquejar prou bé. Setmana que ve boda... a veure que passa! Que els cambrers del restaurant es vagin preparant, pq com l’Omar, en Rafa, en Miguel, en Damian, en Juanjo i cia vinguin amb gana... arrassaran amb tot!

Salut!

----------------------------------------------------------------------------------

Esta semana, habiendo hecho acto de contricción pasado el Tri de St Feliu de Guixols, he recuperado los entrenos con una gran motivación, y es que, los me conocéis, ya lo sabéis, o blanco o negro, o todo o nada.

Viernes, a banda de los 2000 metrillos de rigor, en las piscinas Bernat Picornell, por la tarde, salí a correr con en Ramon. 14 km, en los que, me di cuenta que en un par de meses, ya no podré seguir a Ramon y me tendrá que esperar.. el tio se está poniendo como una moto.

Sábado salida con dos makinas del TOT BICI, Josep Mª (Sinako) y Cristino (Rocoso). Destacar el alarde que hice, en la carretera que va, de Cardadeu a pie de Samalús, que los llevé entre 28-30 km/h y que hoy, todavía estoy pagando. Tb tengo que decir que subiendo de Bigues y Riells hacia St Feliu, con las piernas hechas polvo, tuve un momento de CRISIS en el que me salió una cresta. 100 km mas en las espaldas. Por la tarda sesión de pesas.

SINAKO

Domingo, por la mañana, con un dolor de piernas de cojones, me quedé en casa haciendo COMPEX (programa de Resitencia Aerobica + Capilaritzación). A media tarde, volví a salir con Sinako, pero esta vez, en lugar de acompañarnos Rocoso, vino la Merche (Oficial Massi BTT), que nos sacó de punto subiendo a St Llorenç ... y yo con estas patas! Madre miaaaaa!

MERCHE

Las COPAS vinieron el sábado por la noche. Estaba convocado a la despedida de soltero de David, un buen amigo de St Feliu que se casa la semana que viene. Cómo David trabaja de seguridad en el Bora de Sabadell, en la misma despedida había también algunos de sus compañeros de trabajo ... MADRE MÍA ... cómo come esta peña! La verdad es, que hacían 3 como yo ... el mes pequeño debia pesar 100 kilos y era un monstruo ciclado de WINSTROL que debia medir 1’80 y que comía por 3 personas ... QUÉ MIEDO!



A las 2:30 hacia la piltra, después de un par de copas de sangria cenando y unas birras. Me pude escaquear basta bien. Semana que viene boda... a ver que pasa! Que los camareros del restaurante se vayan preparando, pq como Omar, Rafa, Miguel, Damian, Juanjo y cia vengan con hambre. .. arrasaran con todo!

Salud!

8 comentarios:

Karpas dijo...

Yo sali el viernes y me acoste a las 4 con 2 wolls y un par de caciques.

El sabado me levante tarde y tocao y al final me engaño el enterrador.

keLermAn dijo...

Tu vigila con el Enterrador que el cabron està que se sale...

Por cierto ya me dijo Josep Mª el carreron que te pegaste en la Copa Marathon ...

Eres un makinas!

Ruth Gómez Álvarez dijo...

Kele! yo que te tenia por un triatleta formal... y eres un juerguista nocturno!! ja, ja!! haces bien, hombre! borrachin! a ver en la boda... que luego hay que entrenar!

keLermAn dijo...

No Ruth, noooooo!

Ese es mi pasado, fiestero, nocturno ... borracin poco, pero algo, lo normal supongo.

Pero esa epoca hace tiempo que la tengo enterrada. Ahora a la 1h se me caen los ojitos!

En la boda voy a pillar la del calamar pq el novio me hizo prometer que aguantaria hasta las 7, cosa que no tengo muy clara.

Necesito una coartada para escaparme! :)))

Saludos!

xavidal dijo...

Jo també, solia eixir prou de festa, pero cadavegada me costa més.
Pero la festa va per dins,jejeje.
Salutacions!!
A vore si fique un triatlo de la C.Valenciana en els teus objectius,i despres festa per beni.

keLermAn dijo...

Xavi cabron... com em tentessss! Alguna cosa faré... jo t'aviso amb temps! ok?

Salut!

Kevin "lotioplanxa" dijo...

Sinako, Rocoso... nano, això semblen nicks d'estrelles del porno, no m'imagino quin és el sobrenom de la Merche... jejeje

Cuidado amb la boa, jo en tinc una al setembre, i coneixent els amics, ja tremolo

Dani_ironmandream dijo...

Hay que verlo blanco, siempre blanco.

Por cierto, vente a Madrid ese fin de semana a ver la Copa del Mundo