01 febrero 2008

por fin ... VIERNES!

----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas abajo)
----------------------------------------------------------------------------------

Quin cap de setmana que ens espera a tots… per començar és Carnestoltes, però millor no tocar el tema festa, perquè em desvio de la ruta marcada. El diumenge hi ha la mitja de Granollers, on molts triatletes que volten per la Blogosfera s’hi deixaran caure (Robert, Joan Marc, keVin, els Raspas, etc etc etc ...), per comprovar com responen les seves cames. També hi ha el Duatló per equips que organitza el club de Gladiadors del Prat de Llobregat, amb una cartellera important de triatletes, Carles Gil, Marcel Zamora, Carles Bou, Sílvia Tremoleda, Carme Tort, com a primeres espases dels seus respectius clubs... la cosa promet, la temporada comença a arrencar, i la penya està motivadíssima.

Jo, de moment, el tema competir el tinc una mica aparcat. Sóc competitiu en essència, no m’agrada perdre ni jugant a bales, per lo que no tronaré al “ruedo” fins que el meu estat de forma passi de deplorable a acceptable.

De moment he aconseguit sortir de la nit, cosa que no ha estat fàcil... segueixo reprimint les ganes de “festa i jolgorio”. I això que en Jamal i en Toni no m’ho posen fàcil, però bé, amb això estic.

Dissabte, és a dir, demà, tocarà sortida Kresta-Bici. 140 km planers amb començament i arribada a Caldes de Montbui, passant per la Conreria, Mataró i arribant a Tordera. Estic segur que aquest dissabte arribaré a casa, acompanyat d’un pollastre important, però, he de fer quilòmetres sigui com sigui. Veient els volums que porten els meus companys/adversaris, m’adono que he estat massa temps inactiu i ara començo a fer tard. Soc el que no hi ha... sempre igual... corre corre que me cago.

En fi, si algú passa per la carretera de Cardedeu a Granollers i veu un ciclista vestit de negre i vermell, tot llarg, i fent esses per l’arcen, segurament seré jo!

Per cert, abans d’acabar, dir-vos que, el cap de setmana següent s’està gestant una sortida en BC xula xula xula ... Sortida des de St Feliu de Codines cap a la Trona, passant per Vic, si algú es vol apuntar... ritme Bambi. La Trona es un d’aquells ports que puja, però es lo suficientment ràpid com per que un rodador com jo, disfruti de l’ascensió ... també us he de dir que l’últim cop que la vaig pujar, portava 3000 kms a les cames... i no 175 com ara, o sigui que, possiblement aquest cop no desfruitaré tant! Jeje!

Be companys, que passeu un bon cap de setmana...
Salutris!

----------------------------------------------------------------------------------

Qué fin de semana que nos espera a todos, para empezar es Carnaval, pero mejor no tocar el tema fiesta, porque me desvío de la ruta marcada. El domingo hay la media de Granollers, donde muchos triatletas que están por la Blogosfera se dejarán caer (Robert, Joan Marc, keVin, los Raspas, etc etc etc ...), para comprobar como responden sus piernas. También se celebra el Duatlon por equipos que organiza el club de Gladiadores del Prat de Llobregat, con una cartelera importante de triatletas, Carles Gil, Marcel Zamora, Carles Bou, Sílvia Tremoleda, Carme Tort, como primeras espadas de sus respectivos clubes... la cosa promete, la temporada empieza a arrancar, y la peña está motivadísima.

Yo, de momento, el tema competir lo tengo un poco aparcado. Soy competitivo en esencia, no me gusta perder ni jugando a las canicas, por lo que no volveré al “ruedo” hasta que mi estado de forma pase de deplorable a aceptable.

De momento he conseguido salir de la noche, cosa que no ha sido fácil... sigo reprimiendo las ganas de “fiesta y jolgorio”. Y eso que en Jamal y Toni no me lo ponen fácil, pero bueno, con eso estoy.

Sábado, es decir, mañana, tocará salida Kresta-Bici. 140 km planos con comienzo y llegada a Caldes de Montbui, pasando por la Conreria, Mataró y llegando a Tordera. Estoy seguro que este sábado llegaré a casa, acompañado de un pollo importante, pero, tengo que hacer kilómetros sea cómo sea. Viendo los volúmenes que llevan mis compañeros/adversarios, me doy cuenta que he estado demasiado tiempo inactivo y empiezo a llegar tarde. Soy lo peor... siempre igual... corre corre que me cago.

En fin, si alguien pasa por la carretera de Cardedeu a Granollers y ve un ciclista vestido de negro y rojo, todo largo, y haciendo esses por el arcen, seguramente seré yo!

Por cierto, antes de acabar, deciros que, para el fin de semana siguiente se está gestando una salida en BC chula chula chula ... Salida desde St Feliu de Codines hacia la Trona, pasando por Vic, si alguien se quiere apuntar... ritmo Bambi. La Trona es uno de esos puertos que sube, pero es lo suficientemente rápido como para que un rodador como yo, disfrute de la ascensión ... también os tengo que decir que la última vez que la subí, llevaba 3000 kms en las piernas... y no 175, o sea que, posiblemente esta vez no desfruité tanto! Jeje!

Bueno compañeros, que paseis un buen fin de semana...
Salutris!

7 comentarios:

Plani dijo...

Buenas!

Apuntate a Reus hombre que aunque sea feo es facil jeje!

Si que es un braco, aun no esra para correr cani-cros (ni el ni yo) solo ha salido 4 o 5 veces a correr conmigo, pero quiero llevarmelo a alguna carrera jje!

A entrenar y no te disfraces ni esta noche ni mañana!!!!!

keLermAn dijo...

Ok el dia que quieras debutar, me lo dices i vamos juntos.. que yo me llevare a Ramon! Os dara pal pelo! ;)

Reus sera qe no! jejejeje!

Aleix dijo...

Kina llastima k no pugui disfrutar avui de la cresta k pillaras.Ens veiem dema per granollers...si hi vols anar en bici em fots un toke!

Ishtar dijo...

Anda, ¿que este fin de semana compite también Robert??, no me lo creo... ;-)))

Kel, zumbao, ¿por qué no puedes empezar con un par de horitas de bici como todo el mundo???

Si es que eres un busca-krestas de cuidado... ;-)

Besicos!

Miquel dijo...

Nanu apuntat a Reus.
Anem xino xano i fent unes risses?

Kevin "lotioplanxa" dijo...

Ei pollastre, a Granollers m'hagués agradat anar-hi, però el meu estat de forma és lamentable i ho vaig descartar fa dies. La sortida de la trona, diss o dium?

Carles B. dijo...

kbró :-D