22 enero 2008

1,2,3 ... GO! ... Arranca coño!!!!

----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas abajo)
----------------------------------------------------------------------------------


Que no, que m’està costant el que no està escrit. Que no hi ha manera d’arrencar. La primera rasca de mala manera. A mes, soc com el pupas, si no m’adormo, la nit abans m’entren cagarrines. Aquest any… aquest any promet!

En fi, com diu aquell, “agarrense los machos que vienen curvas”, doncs això, no hi ha mes collons que tirar endavant. Sort en tinc del Cabrera Team (al qual li dec una disculpa per haver-me adormit), a la Fonte (una altra disculpa per haver-me adormit el dia de la cursa de St Antoni, aquesta disculpa la faig també extensiva a en Bernat, a l’Alex i a en Fonsi, nanus ho sento!), i al Josep Mª (Sinako, tu ya me conoces, ya sabes que soy un caso perdido ... a que si???).

Per cert, des de aquí, vull fer-li un reconeixement al meu sensei (Mr Pellejero), per uns fets que ara no venen a conta, el tiu m’ha demostrat de quina pasta està fet. Santi t’en dec una (be dos ... ja m’entens!). Gracies Mister!

Be després de les marikonades de torn, dir-vos que ja he començat a nedar (de moment aguanto 1500 seguits... ejem ejem ... els 1000 però per sota de 18’ ...que ja es algo, després de 6 mesos de fer el cràpula). També he començat a correr, i no us vull ni dir on he arribat a tenir agulletes ... stic fet un fistro!

Se que tinc temps, qualitats les justes, pero tinc temps per arribar a pillar la forma, però m’he de posar les pilas! De moment, el punt zero ja l’he superat...

Si hi penso (cosa rara en mi) demà us penjo una foto del Team Cabrera, que tot sigui dit, te el millor cul del Triatló Català amb diferencia! Jijiji!

Salutris!


----------------------------------------------------------------------------------


Que no, que me está costando lo que no está escrito. Que no hay manera de arrancar. La primera rasca de mala manera. A mas, soy como el pupas, si no me duermo, la noche antes me entran diarreas varias. Este año … este año promete!

En fin, como dice aquel, “agarrense los machos que vienen curvas”, pues esto, no hay mas cojones que tirar pa’lante. Suerte tengo del Cabrera Team (al cual le debo de una disculpa por haberme dormido), a la Fonte (otra disculpa por haberme dormido el día de la carrera de St Antoni, esta disculpa la hago también extensiva a en Bernat, a Alex y a Fonsi, chicos, lo siento!), y a Josep Mª (*Sinako, tú ya me conoces, ya sabes que soy uno caso perdido ... a que sí???).

Por cierto, desde aquí, quiero hacerle un reconocimiento a mi sensei (Mr Pellejero), por unos hechos que ahora no venden a cuenta, el tio me ha demostrado de qué pasta está hecho. Santi te debo una (mejor dicho, dos ... tu ya me entiendes!). Gracias Mister!

Bueno, después de las marikonades de turno, deciros que ya he empezado a nadar (de momento aguanto 1500 seguidos... ejem ejem ... los 1000 pero por debajo de 18’ ...que ya es algo, después de 6 meses de hacer el crápula y de no oler a cloro). También he empezado a correr, y no os quiero ni decir donde he llegado a tener agujetas ... stoy hecho un fistro!

Se que tengo tiempo, calidades las justas, pero tengo tiempo para llegar a pillar la forma, pero me tengo que poner las pilas! De momento, el punto cero ya lo he superado...

Si pienso (cosa rara en mí) mañana os cuelgo una foto del Team Cabrera, que todo sea dicho, tiene el mejor culo del Triatlón Catalán con diferencia! Jijiji!

Salutris!

10 comentarios:

Aleix dijo...

Vinga nanu arranca ja!!

Pensa que sino a la Jabaliman et diran Ardillaman!!!

Kevin "lotioplanxa" dijo...

Nanu ja t'assembles a mi, i utilitzant les paraules de l'Aleix, tu qui ets, en Banner o en Flapy?

Ja trigues a penjar la foto dels culs del Cabrera?

Anónimo dijo...

Mira ya estem igual!!! jo també estic a 18m pero amb 3 mesos de entreno!!! jajajajaja
Soc la peste!!
Ven vingut fiera!!

Dani_ironmandream dijo...

Ya era hora de ue aparecieras por aquí...

Anónimo dijo...

Això teu sí que té mèrit!!! Fotre aquestes "pauses" i després tornar arrencar ha de ser durísim

Un dubte que tinc.....La cursa de Festa Major, suposo que s'acaba amb ball i barra lliure no? sino no entenc perquè és un dels teus objectius.

Cuida't

keLermAn dijo...

Aleix, cabró, estoy en ello!
keVin... jo sempre era Flapy! jejeje!

Alex.. al menys tu portes tres mesos entrenant.. jo ni aixo... i m'esta costant la de Dios.. pero tot arriba!

Dani... que ya estoy de vuelta.. un poco de pacienciaaaaa! XD!

Sergi es un dels meus objectius pq no la he guanyat mai, pq poques vegades la puc correr.. es el que te la ressaka! jejejeje!

Toni dijo...

Ja era hora Kel !!
Per cert, ja tenia ganes de coneixe't en persona.

Vinga, prepara aquest any q té la pinta de ser molt interessant.
Ah i a la Jabaliman, s'ha d'anar sí o sí !
Deixa aparcat per una estona el costat fosc i torna pel bon camí ! je je

Salutacions catacrack
Toni

Karpas dijo...

El Ramon empieza tb ahora poco a poco con la btt, apuntate con el que te pondra fino en 4 dias.

Saludos!!

keLermAn dijo...

KARPAS ... El Celma ya vuelve a pillar la bici¿?¿?¿? A ver si se recupera pronto..

Toni, el mateix dic.. el plaer va ser meu. A veure si et poses les pilas, tu!

Salutris!

almi dijo...

Que cabron!! lo del cul és ben veritat!! jejejeje