29 enero 2008

ONE Vision ...

----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas abajo)
----------------------------------------------------------------------------------


Diumenge al matí, em vaig llevar amb un mal de cul bastant important. Clar 128 km el primer dia, després de tant de temps, crec que li farien mal a qualsevol. Però bé, no era quelcom que em fes tirar enrere, per lo que a la tarda vaig sortir a estirar les cames. Em vaig canviar, em vaig posar el meu “traje de luces”, vaig agafar la bici, i tot panxo, vaig decidir a fer la Volta a Sant Llorenç. Que us puc dir d’aquesta volta, 47 km, 520 de desnivell ... a mi em serveix per saber com estic. El meu millor temps, 1h 27’ sortint desde St Feliu direcció cap a Caldes. Només pujar a la bici vaig veure que la cosa no estava per fer alardes que digem. Les cames dures com pedres, i el cul encetat de mala manera... un quadre!

En fi, 47 quilòmetres mes al sac, i donant-me conta de que l’objectiu d’aquest any està a Milagros. Us explicaré per que ho veig tant clar ara...

Quan vaig arribar a St Llorenç venint de Castellar, vaig començar a pujar el petit port que et porta cap a Gallifa. Uns 200 metres abans d’arribar al Mercadona (el Mercadona es on s’acaba el port, li dic així pq allà els “pals” sempre estan d’oferta), se’m va creuar un Senglar pel mig de la carretera ... allò ho vaig veure clar... keLerman Road to JabaliMan.

Ahir, a les 11 del vespre em pujava a sobre l’estàtica. Abans havia fet 1700 mts a la piscina i després de l’estàtica, sessiò de Compex i tira “porque me toca”.



Si voleu saber com està en Ramon, doncs aquí el teniu, fet un pinxo...



Si fos una mica mes tranquil, seria la ostia.. pero clar, tanta sort no puc tenir! Ramon CABRON!

Dissabte, per poc que pugui cauran 140 ... si mes no, es el que tinc en ment ara. En Jamal s’apunta a l’excursió. A veure si enredo a algú mes per venir. No se si serà o no divertit, però jo vaig a per la 2 cresta de la temporada!

Piro a Cabrera, que els Pellejeros boy's m'esperen!
Salutris!

----------------------------------------------------------------------------------

Domingo por la mañana, me levanté con un dolor de culo bastante importante. Claro 128 km el primer día, después de tanto de tiempo, creo que le harían daño a cualquiera. Pero bien, no era algo que me hiciera echar pa’tras, por lo que por la tarde salí a estirar las piernas. Me cambié, me puse el mi traje de luces, cogí la bici, y me decidí a hacer la Vuelta a Santo Llorenç. Que os puedo decir de esta vuelta, 47 km, 520 de desnivel ... a mí me sirve para saber como estoy. Mi mejor tiempo, 1h 27’ saliendo desde St Feliu dirección hacia Caldes. Sólo subir a la bici vi que la cosa no estaba para hacer alardes que digamos. Las piernas duras como piedras, y el culo dolorido de mala manera... un cuadro!

En fin, 47 kilómetros mas al saco, y dándome cuenta de que el objetivo de este año está en Milagros. Os explicaré por que lo veo tanto claro ahora...

Cuando llegué a St Llorenç viniendo de Castellar, empecé a subir el pequeño puerto que te lleva hacia Gallifa. Unos 200 metros antes de llegar al Mercadona (el Mercadona es donde se acaba el puerto, le llamo así pq allí los “palos” siempre están de oferta), se me cruzó un Jabalí por medio de la carretera ... aquello lo vi claro... keLerman Road to JabaliMan.

Ayer, a las 11 de la noche me subía encima la estática. Antes había hecho 1700 mts a la piscina y después de la estática, sesión de Compex …



Si queréis saber como está en Ramon, pues aquí lo tenéis, hecho un trepa...



Si fuese un poco mes tranquilo, sería la ostia.. pero claro, tanta suerte no puedo tener! Ramon CABRON!

Sábado, por poco que pueda caerán 140 ... al menos, es lo que tengo en mente ahora. Jamal se apunta a la excursión. A ver si engaño a alguien mas para venir. No se si será o no divertido, pero yo voy a por la 2 cresta de la temporada!

Me las piro a Cabrera, que los Pellejeros boy's me esperan!
Salutris!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Tot això que dius que fas és veritat? o es per començar a acollinar el personal? El treball psicològic també conta jajaja.

Em sembla genial que li fotis caña!!!fins ara estava molt tranquil, però ara començo ha estar una "miqueta" acollonit....

Dani_ironmandream dijo...

El jabalíman es la visión, ¿no?

Ishtar dijo...

Tío, tú lo de la mesura como que no lo llevas bien, ¿no?, ¡¡será brutico!!!

Luego dices del Ramón, pero de tal palo... ya se sabe ;-))

Besicos!