27 enero 2008

toc, toc... JA SOC AQUÍ

----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas abajo)
----------------------------------------------------------------------------------

Després de 6 mesos de fer el ganso, de perdre’m per la immensa foscor de les nits de Barcelona, de no fotre cop a la piscina, de no pedalar ni que m’hi anés la vida, de no córrer ni per agafar l’autobus, per fi, he trobat la motivació per engegar de nou.

Aquesta setmana ha estat productiva, piscina i bici a tope, i quan dic a tope, vull dir a rebentar (Rallat dixit). La veritat es que m’he sorprès a mi mateix. Per començar, a la piscina, on mica en mica vaig recuperant l’estil i la tècnica. I en bici, en bici, ahir vaig fer l’animalada de l’any.

El divendres, em vaig trobar a la piscina el meu amic i tri atleta del C.T. Manresa, Ferran Escalante. Desprès de fer uns “largos” a la feta pols piscina del C.N.Caldes, vam decidir que dissabte (ahir) sortiríem a fer quilòmetres.

Buffff! Quan vaig sortir dels vestuaris pensant amb l’endemà, amb la Cresta que agafaria, les ganes s’anaven esvaint, però que collons, un dia o altre havia de començar i ahir, dissabte 26 de Gener, era el dia escollit.

A les 9:30 sortíem de la rotonda de Caldes direcció Hostalric passant per Ventdelplà (vull dir, Breda). La grupeta estava formada pel Ferran, el Jamal (si, si, amb el que sortia de nit, no veas com va el tio), el Juan Telefónicas, el Manu, l’Albert, i l’Alex (em penso que es diu així .. es que jo pels noms soc fatal!).

La veritat es que els 128 km van ser tots molt planers, molta cadència i només dos tatxuelas a remarcar, Samalús i Breda... tot lo altre plà, plà plà ... però no deixaven de ser 128 quilòmetres que s’havien de pedalar. I si tenim en compte, que en els últims sis mesos havia agafat un cop la bici, pos podeu imaginar-vos, com tinc el cul... sin comentarios. I dic el cul, pq me’l sento constantment, les cames em penso que les vaig perdre pel camí.

Lo bo de tot, és que durant tota la sortida vaig ser conscient de fins on podia apretar i que em pasaría si em passava del limit, per lo que en tot moment, vaig anar regulant no fos cas que palmes. I fins al km 125 penso que ho vaig portar molt bé. I dic en el 125 perquè en aquell punt quilomètric vaig començar a tenir suors fredes i ha notar com em creixia la Cresta. A mes, és fàcil notar que m’encresto, se’m transforma la cara, em poso de mala llet, nego lo evident ... en aquest moments KrestaMan is comming back!

Sort que portava un Power Gel, que em va ajudar a arribar fins al cotxe, que sinó...

CAP NO SE SI TINC, COLLONS NO ME’N FALTEN!

En fi, aneu-vos muntant un retrovisor que en keLermAn ha tornat (ostia ja estic parlant de mi en tercera persona... quin mal rollo) ... amb la lijadora a punt!
Guerra al Raspas Team i a to lo que se menea!

Salutris.

----------------------------------------------------------------------------------

Después de 6 meses de hacer el ganso, de perderme por la inmensa oscuridad de las noches de Barcelona, de no dar golpe en la piscina, de no pedalear ni que me fuese la vida, de no correr ni para coger el autobús, por fin, he encontrado la motivación por arrancar de nuevo.

Esta semana ha sido productiva, piscina y bici a tope, y cuando dique a tope, quiero decir a reventar (Rallat dixit). La verdad se que me he sorprendido a mí mismo. Para empezar, a la piscina, donde poco a poco voy recuperando el estilo y la técnica. Y en bici, en bici, ayer hice la animalada del año.

El viernes, me encontré en la piscina mi amigo y triatleta del C.T. Manresa, Ferran Escalante. Después de hacer unos “largos” en la hecha polvo piscina del C.N.Caldes, decidimos que el sábado (ayer) salíamos a hacer kilómetros.

Buffff! Cuando salí de los vestuarios pensando con el día siguiente, con la Cresta que pillaría, las ganas se iban desvaneciendo, pero que cojones, un día u otro tenía que empezar, y ayer, sábado 26 de Enero, era el día escogido.

A las 9:30 salíamos de la rotonda de Caldes dirección Hostalric pasando por Ventdelplà (quiero decir, Breda). La grupeta estaba formada por Ferran, Jamal (si, si, con el que salía de noche, no veas como va lo tio), Juan Telefónicas, Manu, Albert, y Alex (pienso que se llama así .. se que yo por los nombres soy fatal!).

La verdad se que los 128 km fueron todos muy llanos, mucha cadencia y sólo dos tachuelas a remarcar, Samalús y Breda... todo lo otro llano, llano, llano ... pero no dejaban de ser 128 kilómetros que se tenían que pedalear. Y si tenemos en cuenta, que en los últimos seis meses había cogido una vez la bici, pos podéis imaginaros, como tengo el culo... sin comentarios. Y digo el culo, pq me lo noto constantemente, las piernas, pienso, que las perdí por el camino.

Lo bueno de todo, es que durante toda la salida fui consciente de hasta donde podía apretar y que me pasaría si me pasaba del limité, por lo que en todo momento, fui regulando no fuera caso que palmara. Y hasta el km 125 lo lleve muy bien. Y digo en el 125 porque en aquel punto quilométrico empecé a tener sudores fríos y ha notar como me crecía la Cresta. A mas, es fácil notar que me encresto, se me transforma la cara, me pongo de mala leche, niego lo evidente ... en este momentos KrestaMan is comming back!

Suerte que traía un Power Gel, que me ayudó a llegar hasta el coche, que sino...

CABEZA NO SE SI TENGO PERO COJONES, NO ME FALTAN!

En fin, iros montando un retrovisor que keLermAn ha vuelto (ostia ya estoy hablando de mí en tercera persona... qué mal rollo) ... con la lijadora a punto!
Guerra al Raspas Team y a to lo que se menea!

Salutris.

18 comentarios:

Karpas dijo...

Por lo que veo el coche estava en Caldes, no?? porque si esta en St.Feliu yo creo que con el power gel no hay suficiente, ji,ji...

Saludos y menos mal que has empezado!! te añoravamos!!

keLermAn dijo...

Que cabron! tu si que sabes! jajja! Esta me la apunto .. y ya te la devolveré en su momento. jeje!

Miki te apuntas o que al JabaliMan, al menos a venir!

Salut

Tr3sk dijo...

Molt bé rei!!! Qué ganas tenía de oírte decir esooo!!!... veo que mis berreos han servido para algo!! Guayyyyyyyyyy!!
Sigue así, crack!!!!Esa tableta de chocolate yaaaaaaaaaaa!!!ajajjaja

keLermAn dijo...

Eva deja las drogas por el amor de Dios... nunca he tenido tableta de xocolate... si me tocaras verias que aquello, mas que xocolate, parecen flans... jejejeje!

Salut!

Aleix dijo...

El Karpas ha pensat el mateix k jo.Sino deixes el cotxe a caldes a St.Feliu no hi pujes ni en ascensor!!!

A seguir aixi de motivat!!!Ben aviat anirem a fer una coke a Blanes...ja saps...alla et podras posar una cresta de les grans

almi dijo...

estas fatal!!!! però el cul amb tant nocturman segur que ja el tenies a punt jejeje

Dani_ironmandream dijo...

Joder, 128 del tirón en la primra salida. Sí que tenías ganas, sí... Por cierto, espero ansioso lo de la visión. ¿Te vas a Embrum?

Ishtar dijo...

¡¡Pero será bruto el tío!!, ¿pero a ti no te han dicho que hay que re-empezar poco a poco?

La cresta es lo que menos te podía salir... ¡a mi me hubieran tenido que ir a recoger con grúa!!

Que animaluco... :-P

Hala, sin prisa pero sin pausa ;-)

Besicos!

Anónimo dijo...

Proximament m'apunto a una sortida amb vosaltres.... Fa uns dies ja vaig sortir amb els Trisidents, hay que ir inspeccionando al rival jaajaja

Però vigila no gripis al motor abans de començar, que vas com una motooooooooo

robert mayoral dijo...

bueno, ja tocava començar a fer alguna cosa...jo ja et donava per perdut del tot....espero que aquest any em donis algun susto en alguna prova....però que no passi del susto, eh??

Mercè dijo...

Va funcionar la madriguera eh!! ;)

Mariona dijo...

L'Eva té tota la raó... Aquí s'estan cuinant unes "tabletas de chocolate"! ;-) Vinga canyaaaaa!!! Diumenge foto!

keLermAn dijo...

Aleix el dia que vulguis anem a Blanes a fer una Coke (amb cresta inclosa ... quans km surten? 160?)

Almi, no faré cas al teu comentari, prefereixo discutir-ho amb tu a Bikini, això! jajaja!

Dani a ver si lo publico hoy... solo me falta tiempo!

Ishtar, espero no volver a hacer el ganso... aunque conmigo nunca se sabe!

Sergiiii mamó, a veure si et deixes caure per les meves terres, i fem u voltet ambla bici... va que t'ensenyaré a pedalar! jejeje!

Robert, jo soc com un Au Fenix... no em pots donatr mai per acabat. Ara, d'això a donar-te un susto a tu.. i van moltes piscines! jejeje!

Merchendaising... Madriguera total.. no estaba el horno para bollos.

Mariona, tu tb li fots a les drogues?? pensava que nomes era la Eva! jejeje! Vas a Niça no?? Quins collons que tens!

Salutris!

Kevin "lotioplanxa" dijo...

Així m'agrada, començant a tope, NO CAMBIES, NO CAMBIES!!
I vigila amb les aixecades de cresta, que no et surti de la madriguera.
Quan torni, et podràs revenjar de mi fent la volta de St.Llorenç

keLermAn dijo...

keVin, t'arrancaré el fetge a la Volta Sant Llorenç´, mes concretament a la zona del Mercadona.

Slts.

P.D. La zona del Mercadona son els últims 200 mts del portet que hi ha passat St Llorenç direccio Gallifa. Li dic Mercadona perque allà els "pals" estan d'oferta! jejejeje!

Miquel dijo...

Crack acabo de fer 120 de bici a mitja de 28,5. Una mariconada, però he arribat rebentat!
La sortideta a veure si la podem fer d'aquí poc!
A seguir així crack!

keLermAn dijo...

be be! Miquel.. nos vamos poninedo! Jo si puc dissabte en cauran 140 a ritme bambi...a veure com arribo a casa...

Anónimo dijo...

benvingut nano i a la carga, que guerras ni han moltes!!!
i te estem esperan