07 mayo 2008

... on FIRE

-----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas abajo)
----------------------------------------------------------------------------------

Aquest Post, m'agradaria actualitzar-l’ho diàriament, amb la vostra col•laboració, a veure si m'ajudeu.

FRASES CÈLEBRES

"Els espartans no preguntaven quants eren els seus enemics, preguntaven a on els podrien trobar".
300

“Aquest és el meu moment preferit, quan ja solsament quedem els millors”.
Llegida en algun foro, sobre el moment en que es fa de nit a l'IM, amb la majoria de participants ja a meta i el protagonista arrossegant-se pel circuit de marató.

"Els covards no vindran, els dèbils moriran"
Lema de la llegendària Iditabike, cursa de BTT de 275 km que es celebra a Alaska al Febrer!

"Ojalà em pogués dedicar a donar conferencies sobre el que he viscut”.
José Benito - Ironman de Lanzarote

"El dolor és temporal, la gloria és per sempre"
Dave Scott

"Això no hi ha qui ho entengui, aquest camí no porta enlloc, es tot dolor i renuncia però, Deu meu! Que feliç sóc!...”.
Ximo Rubert - Organitzador Triatló d’Elx

"Últims 20 metres, que donguin al “microman”, el públic aplaudeix a rabiar, és “el meu moment” i ara es quan comprenc perquè valen la pena totes aquelles hores d’entrenament, aquest moment és l’explicació, és “allò” que la gent que no ha acabat un IronMan no entén i que ens mou a aquesta bogeria, aquests 20 últims metres son el que mes a prop es pot estar del cel, a la terra”.
Eusebio Paradinas

"Estic fart de que em pregunteu que com estic. Estic fet una merda, com voleu que estigui? … que bonic és estar així…”
Mike Kuriak

"Ens fem solitaris de nosaltres mateixos i som observadors de la realitat que ens envolta, perquè la Nostra realitat es un patiment inexplicable per el de fora, que no ho enten i que ho jutge descontextualitzadament”.
Ruth Gomez - La soledad del corredor de fondo

"Crec que he aconseguit fer de la meva afició una filosofia de vida".
Fer.Garcia Aja

"Retrocedir mai, Rendir-se mai".
Jaime Fernández - Pandilla Basurilla. Mola mes en castellà.


----------------------------------------------------------------------------------

Este Post me gustaría actualizarlo diariamente con vuestra colaboración, a ver si me ayudais.

FRASES CÉLEBRES

"Los Espartanos no preguntaban cuantos eran sus enemigos, preguntaban donde los podían encontrar”.
300

"Ese es mi momento favorito, cuando ya solo quedamos los mejores"
Leída en algún foro, en el momento en que se hace de noche en un IM, con la mayoría de corredores en meta i el protagonista arrastrándose por el circuito de la maratón.

"Los cobardes no vendrán, los débiles morirán”
Lema de la legendaria Iditabike, carrera de BTT de 275 km que se celebra en Alaska en el mes de Febrero!

"Ojalá me pudiera dedicar a dar conferencias sobre lo que he vivido".
José Benito - Ironman de Lanzarote

"El dolor es temporal, la gloria para siempre"
Dave Scott

"Esto no hay quien lo entienda, este camino no lleva a ningún sitio, todo es dolor y renuncia pero, ¡Diooosss! ¡Qué feliz soy!..."
Ximo Rubert - Organizador Triatlón de Elche

"Últimos 20 metros, que le den al "microman", el publico aplaude a rabiar, es "mi momento" y ahora es cuando comprendo por que valen la pena todas esas horas de entrenamiento, este momento es la explicación, es "eso" que la gente que no ha terminado un ironman no entiende y que nos mueve a esta locura, esos 20 últimos metros son lo mas cerca que se puede estar del cielo en la tierra."
Eusebio Paradinas

"Estoy harto que me preguntéis como estoy. Estoy hecho polvo ¿como queréis que este?... que bonito que es estar así... "
Mike Kuriak

"Nos hacemos solitarios de nosotros mismos y somos observadores de la realidad que nos rodea, porque nuestra realidad es un sufrimiento inexplicable para el de fuera, que no lo entiende y juzga descontextualizadamente."
Ruth Gomez - La soledad del corredor de fondo

"Creo que he conseguido hacer de mi afición una filosofía de vida".
Fer.Garcia Aja

"Retroceder nunca, Rendirse jamás"
Jaime Fernández - Pandilla Basurilla

17 comentarios:

Kevin "lotioplanxa" dijo...

Hola nen,

D'on has tret les frases aquestes? és que tinc un document on tinc pràcticament les mateixes. Serás Ana Rosa!!! jeje

Una altra que sempre recitava la pandilla basurilla: "retroceder nunca, rendirse jamás" (Jaime Fernández, adaptada de la peli Rambo)

keLermAn dijo...

Està tret d'un mail que va enviar el nostre Mascle ALFA a la llista ... Ahir fent neteja el vaig veure.. es per, a veure si trobo la motivació que no em ve per enlloc!

Maria dijo...

Hombreeee...kelerman!
Erets tu el de la moto...oi?

La motivació no es troba...apareix amb la il.lusió...no?jeje! ;-)

Maria

keLermAn dijo...

Ostia Maria.. si que vaig en moto si, pero ara, si em preguntes qui ets.. no tinc pas collons de saber-ho!

A on m'has vist???? :D

Maria dijo...

Juas juas juas....em vas adelantar baixant de Castell, tu moto, jo bici!

keLermAn dijo...

Cullons Maria... quins sustos que em fots..

Si si era jo era jo! :P Vaig estar a punt d'allargar la ma i tocar-te el cul.. pero al final no vaig gosar! hehehe! es conya! ;)

Encara em llegira el teu parent i em tocarà el crusto!

Veu fer gaire dissabte???

Maria dijo...

Jeje...pobre de tu! t´hagués fotut una patada jo mateixa, no tinc parent!

Dissabte poca cosa...vaig anar a veure el circuit de l´open de bcn btt a Castell q era el diumenge,pro al final no vaig córrer, estava fosa del 1/maig ("La trencacames")+divendres muntanya!

keLermAn dijo...

Cullons quina agresivitat! Capaç ets de fotra'm d'altabaix de la moto.. ja et tinc clitxada a tu, ja! hehe!

Joder no pares noia, deu ni do els tuttes que et fots. Jo tot just torno a començar ara ... be ja et vaig comentar al gim...

M'agrada llepar-me ... les ferides eh? no malpensem!
jejejeje!

Maria dijo...

Això de llepar-vos les ferides ja ho teniu els nois...jeje...bueno a le que t´hi posis una mica en serio amb 4 dies staras a tope! i tot solucionat!

keLermAn dijo...

Si si en agrada llepar-nos! hehe!

I lo de 4 dies.. no se pas.. m'he engreixat la de Dios, i pffff! costara aquest cop afinar-me, pero be.. piano piano!

SANTI PONS dijo...

Kel,
en Talin al seu blog hi te un apartat de frases que no estan gens malament ... fes-hi una ullada!!!!

keLermAn dijo...

Gracies Santi .. ara mateix passo per alla.. farem un cut&paste!

hehehehe!

Slts!

Angel Salgado dijo...

Grande!!!! KEL tornaaaa!!!!! la motivació quan no apareix es una merda!!!! Ja et vindra en forma humana...mes concretament en el seu génere femeni.......i si aixi tampoc.....ens veiem figura.

Unknown dijo...

Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!!
Que fas????
em tens por o que?? jejejeje
Esper´ho que estiguis be!!
Una abraçada

Dani_ironmandream dijo...

¿Y lo de entrenar para cuándo?

Miquel dijo...

T'has deixat la mítica frase que em deia el meu pare: "Salut i feina i un forat per enterrar l'eina!"

keLermAn dijo...

Angel.. al IC no podre baixar es casa un colega meu i em toca anar de bodorrio! Motivacio.. jo crec que vindrà quan tingui que venir.. pero al pas que vaig, quan aquesta arribi seré un obes.. jejeje!

Alex, por no... lo que no estic per tirar cohets. Em penso que ara fins i tot la Raspa Bernarda em guanyaria! jejeje! Estoy gordo!

Dani.. sin apretar por dios. El 30 nos vemos en los Mandriles!

Miquel... l'ho dit.. durant la setmana ens truquem i acabem de tancar el tema! Força PILI!