13 mayo 2008

mejor callo... y ME PONGO!

-----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas bajo)
----------------------------------------------------------------------------------



Sempre, sempre igual… hi ha coses en aquesta vida que no canvien.. entre elles jo! O Blanc o Negre…hi ha qui us podria donar veracitat d’això en la meva persona.

Després d’un temps, on per qüestions laborals els meus entrenaments han ratllat el zero absolut, torno a començar… Ja se que aquest comentari farà riure a mes d’un/a, però bé, és el que hi ha… accepto critiques i ironies al respecte!

No se ven bé per que, però si algun dia em poses a escriure les meves memòries esportives (que no cal, crec que hi ha llibres d’humor bastant mes bons), ens donaríem conta de que nomes rendeixo els anys imparells. Sense anar mes lluny, el 2005 finisher al ICAT, el 2007 fent una bona temporada de Tri (amb un 1h 3’ al TRI Sprint de BCN). En canvi, els anys parells, no hi ha tu tia que em motivi. No se, crec que sóc un rara-avis (si si, ja se que soc mes raro que un perro verde ... grrrrrrr!)

Per coses de la vida, demà torno a la meva segona casa. Torno a Vitalicio Seguros (allà m’hi he passat mes de 7 anys currant) i encara que em caigui a 1h de casa, em dona la possibilitat, de nou, de poder anar a les Picornell als migdies a entrenar. Només pensar que em trobaré a la Lourditas a la piscina de fora (50 mts amb una aigua gelida de la ostia) fent series de 200 amb pales a 2’30 la sèrie.. em posa catxondu! Jejeje!

En fi.. a veure si li poso fil a l’agulla, i aquesta capa de greixines acumulades durant els últims 3 mesos serveixen per aïllar-me de les fredes temperatures de l’aigua de la piscina. Ja de pas, i ben mira’t, espero que aquestes greixines vagin desapareixent del meu cos.. Si és que avui, quan m’he llevat, m’he posat davant del mirall, me mirat i m’he dit ...

“Madre del amor hermoso.. keL, si estas prenyat!”

No cal foto no??? Jejeje!

Salutris!

P.D. Estaré a la Copa del Mon de Madrid Dios mediante.. FORÇA PILI!

-----------------------------------------------------------------------------------

Siempre, siempre igual ... hay cosas en esta vida que no cambian.. entre ellas yo! O Blanco o Negro! Hay quién puede dar fe de esto…

Después de un tiempo, donde por cuestiones laborales mis entrenamientos han rallado el cero absoluto, vuelvo a empezar! Ya se que este comentario, hará que mas de uno/a se muera de la risa dará risa, pero bien, es lo que hay! acepto criticas e ironías al respeto!

No se bien por que, pero si algún día me pusiera a escribir mis memorias deportivas (que no hace falta, creo que hay libros de humor bastante mejores), nos daríamos cuenta de que sólo rindo los años impares. Sin ir mes lejos, el 2005 finisher al ICAT, el 2007 haciendo una buena temporada de Tri (con un 1h 3? al TRI Sprint de BCN). En cambio, los años pares, no hay tú tía que me motive. No se, creo que soy un rara-avis (si, si, ya se que soy mas raro que un perro verde ... grrrrrrr!)

Por cosas de la vida, mañana vuelvo a mi segunda casa. Vuelvo a Vitalicio Seguros (allí me he pasado mes de 7 años trabajando) y aunque esté a 1h de mi casa, me da la posibilidad, de nuevo, de poder ir a las Piscinas Picornell a los mediodías a entrenar. Sólo pensar que me encontraré a la Lourditas en la piscina de fuera (50 mts con una agua helada de la ostia) haciendo serías de 200 con palas a 2’30 la serie.. me pone cachondo! Jejeje!

En fin.. a ver si pongo hilo a la aguja, y esta capa de grasitas acumuladas durante los últimos 3 meses, sirven para aislarme de las frías temperaturas del agua de la piscina. Ya de paso, y bien mirado, espero que estas grasitas de marras, vayan desapareciendo de mi cuerpo.. Si es que hoy, cuando me he levantado, me he puesto delante del espejo me mirado y me he dicho ...

“Madre del amor hermoso .. keL, si estas preñado!”

No hace falta foto no??? Jejeje!

Salutris!

P.D. Estaré a la Copa del Mundo de Madrid Dios mediante.. FORZA PILI!

20 comentarios:

sara dijo...

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!

keLermAn dijo...

Vaya... una que se rie .. ya empezamos faltando! :( jeje!

sara dijo...

aceptabas risa...yo solo sonrio...hay un par de frases las cuales me suenan!jajajaja

keLermAn dijo...

Tienes una sonrisa muy altisonante.. jeje!
Te suenan ¿?.. ejem! :$

Ishtar dijo...

Foootos, foooootos, foooootossss!!! :-P

En Madrid nos vemos pues.

Besicos!

P.D.: cacho vagooooooooooooooooo!!! ;-)

Talin dijo...

Desaparecido en combate,... venga manos a la obra pero ya!

Unknown dijo...

Joder Talín que presion! jejeje! Vuelves este año por Tossa o que? Te dejaras caer por aqui?

Isthar, hable con Carles i nada... que ya nos vermos... ok?

sara dijo...

altisonante+ si no me escuchas! jajajajajaj
si me suenan algunas frases...sobretodo con lo de perro verde...jajajajaj

sara dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Noelia dijo...

Bieeeeeeeeen otro más para porder sacarle tarjetas! jajajjajaja benvingut! :D

sara dijo...

te van a poner a caldo!! noelia se dura siiiii!!! jajajajajajaajja

Angel Salgado dijo...

Kel.....on tens el llibre d'instruccions????? Es més fàcil entendre a una tia que a tu!!! jajajajajaj WILKOMMEN

Ruth Gómez Álvarez dijo...

Bueno, yo intento no reirme, pero sí que me gustaria ver una foto del Kele embarazado!
Nos veremos por la Casa Campo

Tr3sk dijo...

Cuántas veces lo has dixo este año??..he perdido la cuenta, rei!!

Espero que lo de currar en mi pueblo te motive pa entrenar + y mejor!!!

B3sitos

robert mayoral dijo...

a veure si comences de veritat...perquè jo crec que aquest any tel tiraràs en blanc...ens veiem a Madrid, en principi....

Mariona dijo...

Diria que avui sortint de St Feliu en direcció a St Miquel del Fai, he vist la teva casa i amb la piscina on es banya el Ramon.

Ruth Gómez Álvarez dijo...

el año qu evien 2009 (impar)

Maria dijo...

Holaaaaaa!
Nen...finalment me biciat al "mundillo" dels blogs.... l´adreça del meu es: maria-yakutake@blogspot.com!
Te agregat com a blog "amic" jeje!

Anónimo dijo...

Nanoooooooooooo, aviat farà un any eh!!!!!!!!!!!!!!!

albert dijo...

Bé, sembla que he vist tard el teu post. A hores d'ara ja estem a setembre i bona part de la temporda s'ha acabat. Com t'ha anat? Has aconseguit trencar la maledicció de any par - any dolent?

Ànims!!

Per cert, he afegit una enquesta al meu blog on pregunto sobre l'encert o no de gastar 200.000 € per tenir una arribada/sortida d'una etapa del Tour. si et ve de gust pots votar.