24 septiembre 2008

PLOU I A DEFORA BUFA ES VENT

-----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas bajo)
----------------------------------------------------------------------------------

Plou i a defora bufa es vent
Que me fa sentir petit com un granet d’arena
Estic dins del llit estic ben calent
Avui ja no em mouré d’aquí... uh, uh, uuuh

Gran mestre en Tomeu, gran gran!
Doncs això, que aquí, a les meves contrades fot una raska "de cagarse", ganes de sortir al carrer poques, però ves per on, ja toca reactivar el meu organisme, que tenim l'entrada d'un any imparell (i ja sebaeu que toca els imparells) a la volta de la cantonada.

Plou i a defora bufa es vent
Que dorm es meus sentits i aixeca sa tempesta
I aquest tic a tic que això representa
Música i cançons i un bon grapat d’emocions.

Els meus sentits estan ben adormits, pero de tant en tant, alguna cosa em fa despertar per fer-me donar conta de que s'ha acabat la temporada draculiana i cal posar-se les pilas. Els objectius de l'any que ve estan ben definitis, el que no se, es si dir-los pq sempre acabo rajant-me, o apuntant-me a qualsevol cafrada sense haver entrenat... soc carn de psicoleg!

Plou i a defora bufa es vent
Jo som com un rupit ajupit dins un ullastre
Mig embadalit escolt s’aigo caure
I avui ja no em mouré d’aquí.

La veritat, no he pogut trobar una pitjor setmana per començar a posar-me a entrenar. Fa 4 dies que he acabat vacances i vaig que m'arrastro per tot arreu, semblo un llimac. Com diu el mestre, soc "com un rupit ajupit dins un ullastre". M'he d'espolsar de sobre aquesta mandra puta que porto!

es senyal de terra humida
d’herba verda i de frescor
tornarà l’ocell que donà vida
desperta’t i vine
aquest temps convida a fer l’amor

Doncs eso, que me les piro a correr per la muntanya, a veure si trobo el puto ocell aquest, que dona vida i em fot un xute de vitamines. El que si es segur, es que despres de 1h 30' minuts corrents, ganes de fer l'amor, poques! Fot sis mesos que no corro.. no crec que acabi en condicions. 

Salut i feina amics!

-----------------------------------------------------------------------------------

Plou i a defora bufa es vent
Que me fa sentir petit com un granet d’arena
Estic dins del llit estic ben calent
Avui ja no em mouré d’aquí... uh, uh, uuuh

Gran maestro Tomeu, grande grande!
Pues eso, que aquí, en mi región hace una raska "de cagarse", ganas de salir a la calle pocas, pero mira por dónde, ya toca reactivar mi organismo, que tenemos la entrada de un año impar (y ya sebeis que toca los impares) a la vuelta de la esquina.

Plou i a defora bufa es vent
Que dorm es meus sentits i aixeca sa tempesta
I aquest tic a tic que això representa
Música i cançons i un bon grapat d’emocions.

Mis sentidos están bien dormidos, pero de tanto en tanto, algo me hace despertar para hacerme dar cuenta de que se ha acabado la temporada draculiana y hace falta ponerse las pilas. Los objetivos del año que viene están bien definidos, lo que no se, se si decirlos pq siempre acabo rajandomé, o apuntándome a cualquier cafrada sin haber entrenado... soy carne de psicolego!

Plou i a defora bufa es vent
Jo som com un rupit ajupit dins un ullastre
Mig embadalit escolt s’aigo caure
I avui ja no em mouré d’aquí.

La verdad, no he podido encontrar una peor semana para empezar a ponerme a entrenar. Hace 4 días que he acabado vacaciones y voy que me arrastro por todas partes, parezco una babosa. Cómo dice el maestro, soy "como un pajarito agachado dentro un olivo". Me tengo que menear i sacarme de encima esta pereza puta que llevo encima!

es senyal de terra humida
d’herba verda i de frescor
tornarà l’ocell que donà vida
desperta’t i vine
aquest temps convida a fer l’amor

Pues eso, que me las piro a correr por la montaña, a ver si encuentro el puto pájaro ese, que da vida y me meta un xute de vitaminas. El que si se seguro, es que despues de 1h 30' minutos corriendo, ganas de hacer el amor, pocas! ... Despues de seis meses sin ponerme las bambas, no creo que acabe en condiciones. 

Salud y curro amigos!



13 comentarios:

Anónimo dijo...

Nanu!!!
Encara estas destil.lant l'alcohol de festa major? jeje
Tu entrena fort, entrena per mi hi tot, que de moment no fotu l'ou!
Apa crack salu i forsa al canut!
Enric

elsa dijo...

jajaja!! qué bueno lo de la babosa y el pajarillo... 2 días entrenando y desaparecen las perezas... ya verás!! muxus

keLermAn dijo...

Enric!!! On pares??? Estas a Italia no?? Tot be? Les italianas que??? Tambe van en bici??? jajajajaja!

Elsa no sabes como tengo las patas i si, siempre he sido un pajarillo! jejeje!

Mariona dijo...

6 mesos has trigat a actualitzar el blog, això és record guiness xD. Records a la Maria!

Dani_ironmandream dijo...

Feliz vuelta, caballero. A ver si de verdad coincidimos este año en algún IM

keLermAn dijo...

Tu donde iras??? A que IMAN-CAFRADA iras? Cuando vuelves a la BCN?

SanTiago Pons dijo...

Mejor callo y me pongo! per fi ... entrena entrena pel dia 1 de novembre ... hem de pensar on fem la T1 i la T2 ...

keLermAn dijo...

A tu i al Meroño ja us fotre canya ja... si mes no el dia 1...

Ja tinc la capa de Vampir preparada.

Kevin "lotioplanxa" dijo...

6 mesos sense còrrer? això en tu no m'ho crec. Còrrer és allò de caminar ràpid, te'n recordes?

Au, a viure uns dies amb les santes agulletes, i a tornar-hi ANIMAL!!!

Això vol dir que fas el jabaliman?

almi dijo...

hooombreeeeeee!!! si tornes al ruedo, amb tu, tornarà el espectacle!!! fas com la champions jejeje acabas al maig i tornes ara! el meu aniversari el celebrem aquest disabte! ja t'informare com ha anat!

Una abraçada company

elsa dijo...

qué les pasa a tus patas??? aiiinss!! tantos bailes nocturnos no son suficientes para mantener en forma las piernas.... pajarín!!

keLermAn dijo...

keVin... estic fet caldo! Jo no menteixo!
Almi, ja m'explicaras... per cert, ens em de veure,a veure si et truco un dia d'aquests i anem a fer un suc de cibada!
Elsa... te juro que los bailes y los cubatas no tienen transferencia... sino, estaria a pleno!

SANTIAGO dijo...

Kel!! matao ponte a entrenar ya!! Venga animate y bajate a trotar por la carretera de las aguas yaaaaa!!!
:)