04 octubre 2008

1, 2, 3 ... BUTIFARRA DE PAGÉS

-----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas bajo)
-----------------------------------------------------------------------------------

Són les 20h37’ de dissabte dia 4. El dia abans de la mega triatló de Barcelona. Tot just ara, en Josep Mª i jo acabem d’arribar de la Expo que feien al pavelló de la Nova MarBella. 

Moltes cares conegudes, pululant i fent el curios. Només entrar, un regitzell d’Argon 18 em dona la benvinguda i allà tirat en un a cadira, en Josef. Una mica mes enllà em trobo al soci d’en Josef, l’Alex acompanyat per la seva dona, la Barbara ,que com nosaltres, anaven donant una vol. En Marc de l’Esportissim, sempre tant antent, la Laia del CN Mataro (gran raider), en Pepe, al que no he pogut saludar pq anava liat, molta gent al seu estant, entre ells en Ivan Raña. En Manel i en Jesus de les Picornell tb voltaven per allà, al igual que en Carles Bou, la Teniente, la Olivia i en Gabri... que no se ben be per que anven amb les bicis.. els hi hauré de preguntar. 

Lo dit, moltes cares conegudes. Ha estat be deixar-se caure per alla, per donar-me conta de lo subnormal que he arribat a ser. Ostia.. quan he vist els boxes, que per cert, quins boxes, se m’ha encongit el cor. Que sapigueu que dema un tindré una enveja que no us ho podeu imaginar.. i a mes, sera enveja de la xunga!

Lo dit! Us penso fer fotos... i les penso penjar al Facebook! Juas juas!
Petons! 

P.D. Tinc unes ganes de fumar que poden amb mi, i ara piro a casa la Coco a sopar butifarra amb pà amb tomaquet (la butifarra de Puigcerda).

-----------------------------------------------------------------------------------

Son las 20h37' del sábado día 4. El día antes de la mega triatlón de Barcelona. Ahora mismo, Josep Mª y yo acabamos de llegar de la Expo que hacían al pabellón de la Nueva MarBella. 

Muchas caras conocidas, pululando y haciendo el curioso. Sólo entrar, me encuentro el estan de Argon 18 que me daba la bienvenida y allí tirado en una silla, Josef. Adentrandome en la exposición, me encuentro al socio de Josef, Alex acompañado por su mujer, Barbara , que cómo nosotros, iban dando una vuelta. Marc de "l'Esportissim", siempre tan antento, la Laia del CN Mataro (gran raider), Pepe, al que no he podido saludar pq iba liado, mucha gente en su estan, entre ellos Ivan Raña. Manel y Jesus de las Picornell tb estavan por allí, al igual que en Carles Bou, la Teniente, Olivia y Gabri... que no se bien por que, iban con las bicis.. se lo tendré que preguntar. 

Lo dicho, muchas caras conocidas. Ha estado bien dejarse caer por allí, para darme cuenta de lo subnormal que he sido. Ostia.. cuándo he visto los boxes, que por cierto, qué boxes, se me ha encogido el corazón. Que sepáis que mañana os tendré una envidia que no os lo podéis imaginar.. y a mas, sera envidia de la chunga!

Lo dicho! Os pienso hacer fotos... y las pienso colgar en el Facebook! Juas juas!
Besos! 

P.D. Tengo unas ganas de fumar que pueden conmigo, y ahora me las piro a casa de Coco a cenar butifarra con pan con tomate (la butifarra de Puigcerdà).

5 comentarios:

Kevin "lotioplanxa" dijo...

Doncs si que ets tonto.. per no còrrer aquesta experiència única a casa nostra. El clan de les bicis va fer una volta amb mi després al circuit de bici, tot sortejant cotxes i saltant-se semàfors

Espero que facis moltes fotos aquest diumenge, a mi també, encara que no em coneguis jeje

SANTIAGO dijo...

Kel, yo estuve esparando a inscribirme...y me quedé sin plaza por idiota!

Tr3sk dijo...

Ya te daré yoooo!!..ya no sé cuántos plantones llevas este año!!!IMPRESENTABLEEEEEEEEEE!!
Y me digas que no sabías donde encontrarme, eh!!!grrrr
Santiago, otro que tal!!!Sin comentarios!!

Miquel dijo...

Nanu ha guanyat la Pili eh! I segon en nois, el seu mascle, en Sebas!
Jo he estat a Tarragona veient el Concurs de Castells, que ha estat impressionant!

Dani_ironmandream dijo...

Esperamos las fotos. Como no te vea en el IM del Maresme del año que viene te...