06 octubre 2008

TOMAQUERA ... que dolor!

-----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas bajo)
-----------------------------------------------------------------------------------

Quin dia d’emocions, de veure gent que tenia per complet oblidada, de veure la puta moqueta blava que, cada cop que la trepitjo m’entra una erecció ... tal qual, sin tapujos! Quines ganes de tornar-me a posar la lycra arrapada al meu cos de botijo i tornar a sentir el meu cor fent la rentadora en procés de centrifugat.

Be, us he de dir que no he estat puntual. M’havia compromès estar puntual a les 8 del matí, i per circumstancies de la vida, he arribat a les 11:30 ... però he arribat, que al final es el que compte. No entrarem mes en detall ...

Si, es cert que m’he perdut l’olímpic on hi havia la Pili (mi Diosa), l’Ivan Raña, en Santi Pellejero (el meu sensei Master Natatorius), en Xavi Llobet, però he gaudit de tota aquella gent que possiblement avui, han fet el seu primer triatló. Increïble! Veure els seus familiars allà, animant-los I ells agraint-li el suport intentant dibuixar un somriure a la seva cara I amb uns ulls desbordats per la il•lusió … sincerament, com deia el gran Johan … Galinia de piel!

La sorpresa del dia ha estat trobar-me en Jordi Solé. Quins collons trobar-nos aquí. Si hagués de començar a explicar histories d’aquest boig, no hi hauria gigas suficients al Blogger; però us podeu quedar en que ambdós varem compartir vestuari durant 3 anys al F.C. Joventut St Feliu (jo porter, i ell migcampista). Vaya malalt, que grande!

A la 1 del migdia he agafat el cotxe i he marxat cap a casa, content per haver anat al event i retrobar-me altre cop amb gent del mundillo (Marc Rius, Oscar ”Nenazaman”, Pep Mesas, Santi Pellejero, la Teniente, Gabri, Carles Bou, Olivia, Jaume Passarell, Josef Ajram, Alex Clarasso, Guillem Lladó, Xavi Casals, Dani Canadell, Laia Cuevas). Veure que encara es recorden d’un, per dolent que sigui, sempre reconforta... jeje!

Després de dinar em tocaven 30 km de Btt, però he estat incapaç. Tinc el cul com un “beberdero patos”. Els 72 km d’ahir després de 6 mesos de no agafar la bici van deixar les seves conseqüències en forma de tomaquera anal! En fi... que he optat per posar-me les Cascadia (us les recomano a tots aquells que sortiu a córrer per la muntanya.. deixeu-vos de Salomón que son una merda, ni punt de comparació) i fer una baixada racing de Castellterçol a Sant Feliu amb el cunyat (Toni, prepara’t! Li estic fent la posta a punt al cunyao ... fliparas!) i en Ramon. 14 km en els que hi ha de tot ... 4km de pujada non-stop, tobogans, i uns 6 km de dura baixada. Un circuit que et posa les piles si o si!

Els tres em arribat a casa després de 1h5’... a veure demà com tenim les cames.
Necessitava un cap de setmana com aquest, tant a nivell físic com mental.

-----------------------------------------------------------------------------------

Qué día de emociones, de ver gente que tenía por completo olvidada, de ver la puta moqueta azul que, cada vez que la piso tengo una erección ... tal cual, sin tapujos! Qué ganas de volverme a poner la lycra arrapada a mi cuerpo de botijo y volver a sentir mi corazón haciendo la lavadora en proceso de centrifugado.

Os tengo que decir que no he sido puntual. Me había comprometido estar puntual a las 8 de la mañana, y por circunstancias de la vida, he llegado a las 11:30 ... pero he llegado, que al final es lo que cuenta. No entraremos mes en detalle ...

Si, se cierto que me he perdido el olímpico donde estaba Pili (mí Diosa), l’Ivan Raña, Santi Pellejero (mi sensei Master Natatorius), Xavi Llobet, pero he disfrutado de toda aquella gente que posiblemente hoy, han hecho su primero triatlón. Increíble! Ver sus familiares allá, animándolos Y ellos agradeciéndole el apoyo intentando dibujar una sonrisa a su cara y con unos ojos desbordados por la illusión …
sinceramente, como decía el gran Johan … Galinia de piel!

La sorpresa del día ha sido encontrarme a Jordi Solé. Vaya huevos encontrarnos aquí. Si tuviera que empezar a explicar histories de este loco, no habría gigas suficientes en Blogger; pero os podéis quedar en que ambos compartimos vestuario durante 3 años en el F.C. Juventud St Feliu (yo portero, y él centrocampista). Vaya enfermo, que grande!

A la 1 del mediodía he cogido el coche y me he ido a casa, contento por haber ido al evento y reencontrarme otro vez con gente del mundillo (Marc Rius, Oscar ”Nenazaman”, Pep Mesas, Santi Pellejero, la Teniente, Gabri, Carles Bou, Olivia, Jaume Passarell, Josef Ajram, Alex Clarasso, Guillem Lladó, Xavi Casals, Dani Canadell, Laia Cuevas). Ver que todavía se acuerdan de uno, por malo que sea, siempre reconforta... jeje!

Después de comer me tocaban 30 km de Btt, pero he sido incapaz. Tengo el culo como uno “beberdero patos”. Los 72 km de ayer después de 6 meses de no coger la bici dejaron sus consecuencias en forma de tomatera anal! En fin... que he optado por ponerme las Cascadia (os las recomiendo a todos aquellos que salís a correr por la montaña.. dejaos de Salomón que son una mierda, ni punto de comparación) y hacer una bajada racing de Castellterçol a Sant Feliu con el cunyao (Toni, preparate! Le estoy haciendo la puesta a punto al cunyao ... fliparas!) y Ramon. 14 km en los que hay de todo ... 4km de subida non-stop, toboganes, y unos 6 km de dura bajada. Un circuito que te pone las pilas si o sí!

Los tres hemos llegado a casa después de 1h5’... a ver mañana como tenemos las piernas.
Necesitaba un fin de semana como este, tanto a nivel físico como mental.

9 comentarios:

SANTIAGO dijo...

a ponerse a punto ya!!!
Vente conmigo:
el próximo domingo: St Muç
el siguiente: 10km del mediterraneo
siguiente: falconada o Marxassa
siguiente: dios dirá (o no!) jijiji

almi dijo...

MARIQUITA NO ET VAIG VEURE!!! PERÒ TAMBÉ HI ERA!!!!

keLermAn dijo...

Santiiii! A ver que hago .. si el bautizo es de tarde vengo contigo al Sant Muç este .. sino ya haremso algo!

Almi.. no portava el mobil a sobre... be, si que el portava pero sense bateria! Com va anar?

elsa dijo...

no sé por qué me da que fue Ramón el que os ganó a los dos...

daniel leiva posadas dijo...

keler he visto algo de una media en sant lorenzo ,cuando es que me apunto ?? y convence a alex que esto continua ja ja !!descansar pa que !!

keLermAn dijo...

Elsa... ni lo dudes, Ramon està muy fuerte.. pero mucho mucho!

Dani, es el finde del 26/10, yo creo que ire...

Anónimo dijo...

Kel poc apoc que després em guanyarás!! jejejje
abraçus

keLermAn dijo...

Te tengo ganas pollo! jejeje!

Mandie dijo...

Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you about some broken links on your site. Please email me back and I would be happy to point them out to you.

Thanks!
Mandie Hayes
mandie.hayes10@gmail.com