09 octubre 2008

ÀNGEL i DIMONI

-----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas bajo)
-----------------------------------------------------------------------------------

Els ànims segueixen igual de bé. La veritat és, que estic força content. Fa nou dies que ha començat el compte enrera i de moment, em sento pletoric a nivell mental (que és per on normalmente acabo petant). Porto ja acumulats 50 km a peu, i les sensacions corrent son, dins el que cap, força bones. Piano, piano … que tampoc ho vull fotre tot en una pila.

Dilluns i dimecres he repetit circuit de cursa a peu. Dos cops anar al Fonoll i dues voltes a la Penya Esportiva de Solanes. Crec que deuen ser entre 11,5 i 12 km. Aquest circuit té una mica de tot, plà, baixada, pujada, la veritat és que no es fa avorrit. Això si, l’unic que em ratlla, es que vaig a correr que ja es negra nit i dilluns, em vaig fotre una pinya que una mica mes hi deixo les dents.

Dimarts van tocar uns 2.300 mts que no se ben be perquè s’em van fer eterns. A la piscina no vaig ni pa’tras, però be, crec que ara, és mes treballar la aerobia que una altra cosa.

Avui toro a la piscina.. a veure que tal em trobo.

P.D. Aquest dimoni que porto dins nomes fa que dir-me... Fuma, Marlboro, Fuma! Que putes...

-----------------------------------------------------------------------------------

Los ánimos siguen igual de bien. La verdad es, que estoy bastante contento. Hace nueve días que ha empezado la cuenta atrás y de momento, me siento pletórico a nivel mental (que es por donde normalmente acabo petando). Llevo ya acumulados 50 km a pie, y las sensaciones corriendo son, dentro lo que cabe, bastante buenas. Piano, piano … que no lo quiero mandar todo a la mierda a las primeras de cambio.

Lunes y miércoles he repetido circuito de carrera a pie. Dos veces ir al Fonoll y dos vueltas a la Peña Deportiva de Solanes. Creo que deben de ser entre 11,5 y 12 km. Este circuito tiene un poco de todo, llano, bajada, subida, la verdad es que no se hace aburrido. Esto si, lo unic que me ralla, es que voy a correr que ya es negra noche y lunes, me meti un ostion que un poco mas y me dejo los dientes.

Martes tocaron unos 2.300 mts que no se bien bien porque, se me hicieron eternos. A la piscina no voy ni pa’tras, pero bueno, creo que ahora, es mas trabajar la aerobia que otra cosa.

Hoy vuelvo a la piscina.. a ver que tal me encuentro.

P.D. Ese diablo que llevo dentro solo hace que decirme … Fuma, Marlboro, Fuma! Que putas….


9 comentarios:

Núria dijo...

Sempre és millor l'àngel que el dimoni!

Molt bons els links/aportacions al text, m'he partit... xD
T'agrego!

keLermAn dijo...

Ostias! Tots de peu .. la Núria Miro.. un plaer tenir-te per aqui, crack!

Anónimo dijo...

Fumar i lo que no es fumar golfo!!! jejejejejeje
Canya,canya!!!

SANTIAGO dijo...

KEL...que portes nom de galeta!!! jijijiji
Venga pal entreno nocturno...cmo los murcielagos!!! jijijiji

keLermAn dijo...

Calla calla que de noche veo menos ... en fin suerte que solo lo pague con un par de rascadas. Hoy me tocan 18 a ritmo bambi/resacoso!

Alex a ti te voy a lijar de dia i de noche!

Núria dijo...

Merci però no n'hi ha per tant.. jajaja! :)

keLermAn dijo...

Encara et recordo al Olimpic de Salou del 2007, a la cursa a peu, amb el soplete!

Et tinc clitxada! ;)

Núria dijo...

Jejeje! És molt possible... :)

keLermAn dijo...

Jo no et coneixia i vaig pensar.. i la lijadora aquesta... qui collons es?