19 septiembre 2007

STOP & GO

----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas abajo)
----------------------------------------------------------------------------------

Després de navegar uns dies pels abismes del canto fosc, on m'he begut tot allò que no s'ha de veure, m'he fumat tot allò que no s'ha de fumar i he seguit amb els meus vots de castedat, comença a ser hora de fer un break i retornar al Triatlò Life Style.

Ahir, per amenitzar la meva tornada a la vida esportiva, vaig quedar amb el Tete. Desde Tordera, amb la burra entre les cames, ens vam enfilar de Sta Coloma de Ferners cap a St Hilari de Sacalm.

Tete

Com us podeu imaginar, els 19 km de pujada que hi ha entre Sta Coloma i St Hilari, em van deixar buit. I és que clar, un no és pot tirar 2 mesos al fang sense després passar per caixa. Llastima que no tinc fotos del meu "jeto" perque segons en Toni, era digne del mes pur estil Picaso i si ens referim a temps moderns, res mes semblant al Cobi del Mariscal... és a dir, desencaixat.

De totes maners, us rcomano el portet aquest de marras. Puja sense cap rampa d'aquelles de dir "agarrnse los machos", però, joder 19 de pujada fan mal sempre. I mes per un patan com jo que no puja ni amb vent a favor.

Apretando los machos!

Dema, passaré per la sala dels frikis, a veure que tal s'em donen els ferros. A veure si tonifico una mica la meva maltractada musculatura, i a la tarda... aigua. Amb una mica de sort, nedaré al costat del meu nebot, cosa que em fa una il·lusió terrible.

Des de aquí, enviar-li una forta abraçada a en Josep Mª (Xinaco), que ahir el van operar de l'espatlla i li queda un temps abans no torni a fotre pals i a fr el cabra amb la mountain. Hermano... un abrazo!

Salut a tots!

----------------------------------------------------------------------------------

Después de navegar unos días por los abismos del lado oscuro, donde me he bebido todo aquello que no se tiene que beber, me he fumado todo aquello que no se tiene que fumar y he seguido con mis votos de castidad, empieza a ser hora de hacer un break y volver al Triatlón Life Style.

Ayer, por amenizar mi retorno a la vida deportiva, quedé con el Tete. Desde Tordera, con la burra entre las patas, subimos de Sta Coloma de Ferners a St Hilari de Sacalm.

Tete

Cómo os podéis imaginar, los 19 km de subida que hay entre Sta Coloma y St Hilari, me dejaron vacío. Y es que claro, uno no se puede passar 2 meses tirado en el barro sin después pasar por caja. Lastima que no tengo fotos de mi "jeto" porque según Toni, era digno del mas puro estilo Picaso, y si nos referimos a tiempos modernos, nada mas cerca que el Cobi del Mariscal... es a decir, desencajado.

De todas maneras, os recomiendo el puertecillo este de marras. Sube sin ninguna rampa de aquellas de decir "agarrnse los machos", pero, joder 19 de subida hacen daño siempre. Y mas, a un patan como yo que no sube ni con viento a favor.

Ese culo como sube!

Mañana, pasaré por la sala de los frikis, a ver que tal se me dan los hierros. A ver si tonifico un poco mi maltrecha musculatura, y por la tarde... agua. Con un poco de suerte, nadaré junto a mi sobrino, cosa que me hace una ilusión terrible.

Desde aquí, enviarle un fuerte abrazo a en Josep Mª (Xinaco), que ayer lo operaron de la espalda y le queda un tiempo antes no vuelva a dar palos y hacer el cabra con la mountain. Hermano... un abrazo!

Salud a todos!

17 comentarios:

IMMA dijo...

Vols quedar aquest diumenge en bici de carretera??
No s'accepta un no. o em presentaré a casa teva per esvolotar al Ramón i que et deixí la casa destrossada.
Tu desideixes...

keLermAn dijo...

Divendres ho confirmo pq igual soc tot el cap de setmana a sobre d'un veler.

Les trallades poden ser espectaculars! Ja us explicaré!

Salutris!

Jordi Español dijo...

Welcome back Kel !!

Em vem trobar a faltar a la cursa de festa major on, per cert, vaig veure al teu nebot foten bones "retxinades" com les del seu tiet.
Hi han bons gens atlétic a aquesta familia !!

Cuida't.
Jordi.

Kevin "lotioplanxa" dijo...

Ben tornat Mai-Kel Nait,,

No podies esperar passat Barcelona? ara que ja veia el podi de la Gamilliga al meu abast..

Jo segueixo compatibilitzant la doble vida: la setmana passada +100kms amb ressaca. Aquest dissabte casament, amb el que tot el cap de setmana es preveu anul·lat pel què fa a esport

Carles B. dijo...

Hommmeeeeeee!!!!!!!!!!!!!

Per fi, benvingut a la secta de nou... I a veure quan m'expliques a que es deu la campana de dimarts a Cabrera ;-)

Pep dijo...

Pajaru, tens moltes coses a explicar !!

Benvingut al mon...

Ironyoyito dijo...

el reton-no!!! Ben tornat al friki món triatlètic!!!

Espero veure't a BCN...

Anónimo dijo...

Me alegro que estés de vuelta Crack!!!
Espero verte en Bcn
Un abrazo

Anónimo dijo...

Kel, benvingut i endavant!.
Haurà molts de sotracs en aquesta vida, jo aquest any tinc moments dolents per a tots els gustos, la qüestió és saber fer un “reset” i intentar tornar a gaudir de cada segon. Anim!

keLermAn dijo...

Jordi: "Volvemos al tajo" que diuen... mica en mica.

Dani: Quan torni de vacances pujo a la 5 i fem un cafe i m'expliques el teu canto fosc. De triatlons no cal parlar.. ja ens hi trobem! jejeje!

Carles B.: Si tingues portera a casa meva, que no es el cas, no seria tant xafardera com tu! :D

Pep: Otro que tal baila!

Andreu: Oh! gran sensei ... ja saps que no hi ha mes friki que jo! ;)

Alex: No se si estare listo para Barna, no me gusta vender mi piel en epocas de rebajas! Ja m'entens! jejeje!

Rous: Pos si noia tens raò, ara toca el que toca, bici, nedar i escampar la boia que et distreu del camí.

Petons als morrus a tots!

Angel Salgado dijo...

Ja era hora!!! No m'agradaria que ho deixesis definitivament!!! Va a pencar

keLermAn dijo...

Angel deixar-ho, mai .. de moment no hi ha dona que em retiri de l'esport! ;) i dic de moment! jejeje!

Salutri!

robert mayoral dijo...

bé, com diu en Kevin a veure si dones un salt a la Gamilliga!! què al final m'ho has posat molt fàcil...si t'animes el diumenge a Badalona,fan un aquatló, que ja no t'enrecordaràs ni què és!!!
t'atreveixes a tornar pel B????

Miquel dijo...

Nanu ara tampoc fa falta que deixis el lado oscuro! S'ha de saber combinar. Donar-li alguna alegria al cos va molt bé de quan en quan! Ah, tampoc cal abusar!
A veure si quedem un dia! Si t'animes a fer una excursió en kaiak pel Garraf m'avises!

Jordi dijo...

"Benretornat"!!!

El costat fosc alguns fa molts anys que vam abandonar ....

Però de bon rotllo, combina-ho, però deixa de pràcticar el "noia a la vista" = ho deixo tot .. que desprès vols tornar a fer esport i no et deixen, a no ser que li agradi,... no se si m'explico, des de el 1er dia han de saber que (kel+esport) és un "pack", s'agafa tot o no s'agafa.

Ah! con que si no estem en forma no ens presentem!!!! vine al "B" de Banyoles, "con dos......"

repeteixo, benretornat !!!!

226 dijo...

Preciosa zona y puerto el de St Hilari (lo he subido con sol, con una manta de agua del copón y hasta con nieve). Lo conozco de los campos de entreno que vamos con los suizos con base en Tossa.

Un abrazo

Karpas dijo...

A mi lo que me da miedo es el tete dando pedales otra vez!!

Entrenando en secreto???