28 octubre 2008

THE FIRST

-----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas bajo)
-----------------------------------------------------------------------------------


Després de quasi bé un any de no fer una cursa, el diumenge, vaig prendre la sortida a la Mitja de Muntanya de St Llorenç Savall. Ja no recordava les sensacions, que un tenia, mentre em posava el dorsal, els nervis aquells, les pessigolletesostia, com ho he trobat a faltar tot això. Que burro que soc!

La cursa en si, no es que em sortís molt be que diguem. Es la cançó de sempre. Quedo amb en Josep Maria a les 7:30, i a les 7:29 encara soc a dins al llit. Conseqüentment, vaig sortir de casa sense esmorzar. A les 9 donaven la sortida de la mitja, a les 8:50 m’acabava de jalar un bocata de truita del 15... això si, encara mig adormit!

Evidentment les conseqüències per la cursa van ser nefastes, ja que em vaig passar fins al km 15 paint el putu entrepà (tot s’ha de dir que estava d’allò mes bo. Per això no el vaig deixar anar).

La part positiva de tot plegat es que del km 15 al 21 vaig anar com un tiro, molt i molt be, amb bones sensacions i amb ganes de mes. En fi, a nivell global no es per estar gaire content, però ho estic. Feia molt que no prenia part a una cursa i tornar, ha estat el millor de tot. A mes per allà tenia al Josep Maria (cabrón, la última vez que me ganas), en Santiago (Al Garraf iras tu solito xato.. jejeje!), el Victor Picalló, la Maria, la Mariona, la Laura Marzo, la Eva Sans… Llàstima de no veure en Robert i en Victor Pla, m’hagués agradat veure la seva cara després de la Marató.. i és que m’encanta el Gore!

Salut!

P.D. Next place... 1 Nov Barcelona!
P.D. Vaya concepte que teniu alguns amb mi ... 46% pensa que soc un vago!

-----------------------------------------------------------------------------------


Después de casi un año de no hacer una sola carrera, el domingo, tomé la salida en la Media de Montaña de St Llorenç Savall. Ya no recordaba las sensaciones, que uno tenía, mientras me ponía el dorsal, los nervios esos, las cosquillas... ostia, como lo he echado de menos todo esto. Que burro que soy!

La carrera en si, no se que me saliera muy bien que digamos. Es la canción de siempre. Quedo con en Josep Maria a las 7:30, y a las 7:29 todavía estoy dentro de la cama. Consecuentemente, salí de casa sin almorzar. A las 9 daban la salida de la media, a las 8:50 acababa de comer un bocata de tortilla del 15... eso si, aún medio sobao!

Evidentemente las consecuencias para la carrera fueron nefastas, ya que me pasé hasta el km 15 digiriendo el putu bocadillo (las cosas como son, el bocadillo de marras estaba de muerte...por eso no lo solté).

La parte positiva de todo esto es que del km 15 al 21 fui como uno tiro, muy muy bien, con buenas sensaciones y con ganas de mas. En fin, a nivel global no es para estar muy contento, pero lo estoy. Hacía mucho que no tomaba parte de una carrera y volver, ha sido lo mejor de todo. A mas, por allí tenía a Josep Maria (cabrón, la última vez que me ganas), Santiago (Al Garraf iras tú solito xato.. jejeje!), Victor Picalló, Maria, la Mariona, Laura Marzo, Eva Sans. Lástima de no ver a Robert y a Victor Pla, me hubiera gustado ver su cara después de la Maratón.. y es que me encanta el Gore!

Salud!


P.D. Next place... 1 Nov Barcelona!
P.D. Vaya concepto que teneis algunos de mi ... 46% piensa que soy un vago!

3 comentarios:

Plani dijo...

Solo un 46%??? quiero un recuento de votos!!!!! ajajaja

Saludos kel! haber si nos volvemos a ver algun dia!!!!

SANTIAGO dijo...

Bueno Kel!
Ya veo que te rajas para el Garraf....""·"·"·^^%&/(()·"*!!!!
Entiendo que estas reservando fuerzas para venirte conmigo al próximo Gran lio en el que me meteré...jijijiji!!!
:)

Anónimo dijo...

stephen curry shoes
supreme clothing
air jordan shoes
goyard
off white
off white
jordan shoes
bape clothing
off white jordan 1
kd 13