03 mayo 2007

DEFCON 2

----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas abajo)
----------------------------------------------------------------------------------


A dos dies vista ... només 2 dies ... 48 hores. Mare de Déu Senyor! Ara si que estic acollonit.

Tinc mes dubtes que mai. Ahir vaig quedar amb en Miquel Armengol, un makinas de St Pere, per nedar una estona al mar. Feia mes d'un any que no em posava el neopré, i volia tornar a tenir la sensació aquella que tens quan te'l poses, la sensació d'ofeg, de saber que, amb aquella pressió al pit no faras ni 200 mts.

A les 14:30 estàvem els dos devant de la torre Mapfre de Barcelona. Vam anar xino-xano cap a la platja, ens vam posar els neoprens i cap a l'aigua.



Errades a tenir en compte:

1/ No portar vaselina, avui ja tinc el coll sollat.

2/ No pujar-me el neopré fins a mitja cama. No em vaig recordar d'aquest detall i això va fer que el neopré el portes massa tirat avall, cosa que feia que tingues mes pressió sobre els meus hombros... bé, jo ja m'entenc! jeje!

3/En el mar, segueixo orientant-me com sempre... es a dir, FATAL.

4/ Necesito unes ulleres noves. I això és una putada pq no m'agrada fer proves durant la cursa. Avui em fotré amb el neopre i les ulleres noves, dins la piscina de casa. El Ramon fliparà! jejej!

Avui i demà em passaré el dia menjant arros, pasta, hiperhidratant-me i mira tu, el dissabte, que sigui el que Deu vulgui. Sort que per allà tindré a uns quants colegues, Bernat, Oscar, Toni TriCas, qué la seva companyia em vindra de perlas per que la cursa no se'm faci una tortura. Conto amb els vostres anims!

Desde aquí vull agraïr a tota la colla de malalts que fins al dia d'avui ha anat deixant els seus comentaris al blog. Comentaris d'anims, de conya, d'apreci, que inconcientment han fet que segueixi endevant i que el dia 5 estigui a les 7 del matí a la platja de l'Ampolla preparat per ... bé, si m'ho miro fredament, no se si donar-vos les gracies o si maleir-vos els ossos per animar-me a patir com un gos-cabro! jejeje!

No se, si demà tindré temps per actualitzar el blog per lo que us vull enviar a tots vosaltres, lectors, una forta abraçada... prometo crònica-totxana!

Oleeeeeeee ole ole oleeeeeee! Passa'm un valium, Passa'm un valium!

----------------------------------------------------------------------------------

A dos días vista ... sólo 2 días ... 48 horas. Madre de Dios Señor! Ahora si que estoy acojonado.

Tengo mas dudas que nunca. Ayer quedé con en Miquel Armengol, un makinas de St Pere, para nadar un rato en el mar. Hacía mas de un año que no me ponía el neopreno, y quería volver a tener la sensación aquella que tienes cuando te lo pones, la sensación de ahogo, de saber que, con esa presión en el pecho no haces ni 200 mts.

A las 14:30 estabamos los dos delante de la torre Mapfre de Barcelona. Fuimos tranquilamente hacia la playa, nos pusimos los neoprenos, y al agua, patos.



Errores a tener en cuenta:

1/ No llevar vaselina, hoy ya tengo el cuello rascado.

2/ No subirme el neopreno hasta media pierna. No me acordé de este detalle y esto hizo que el neopreno lo llevara demasiado abajo, cosa que hacía que tubiera mas presión sobre mis hombros... bien, yo ya me entiendo! jeje!

3/En el mar, sigo orientándome cómo siempre... es a decir, FATAL.

4/ Necesito unas gafas nuevas. Y esto es una putada pq no me gusta hacer pruebas durante la cursa. Hoy me meteré con el neopreno y las gafas nuevas, dentro la piscina de casa. Ramon fliparà! jejej!

Hoy y mañana me pasaré el día comiendo aloz, pasta, hiperhidratant-me y mira tú, el sábado, que sea lo que Dios quiera. Suerte que por allí tendré a unos cuántos colegas, Bernat, Oscar, Toni TriCas, qué su compañía me vendrá de perlas para que la carrera de marras no se me haga una tortura. Cuento con vuestros animos!

Desde aquí quiero agradecera toda la pandilla de enfermos que hasta el día de hoy han ido dejando sus comentarios en el blog. Comentarios de animos, de cachondeo, de aprecio, que inconscientmente han hecho que siga pa'lante y que el día 5 esté a las 7 de la mañana en la playa de l'Ampolla preparado para ... bien, si me lo miro fríamente, no se si daros las gracias o si maldeciros los huesos para animarme a sufrir como un cabron! jejeje!

No se, si mañana tendré tiempo para actualizar el blog por lo que os quiero enviar a todos vosotros, lectores, un fuerte abrazo... prometo crónica-ladrillo!

Oleeeeeeee ole ole oleeeeeee! Pásame un valium, Pásame un valium!


13 comentarios:

Gorka dijo...

Vengaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Kañaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

A tomar por c****!!!!!!!!!!

Alea jacta es!!

TRI-CAS dijo...

ANIMO!!!!
CAMPEON!!!!
NO DEFRAUDES A TU AFICION QUE ESTAREMOS ALLI PARA ANIMARTE Y EMPUJARTE HASTA EL EXITO!!!!!
FORÇA!!!
C2C!!!!

Barón de Benta'ko Erreka dijo...

Vengaaaaaaaa llorón¡¡¡¡
Nos vemos
Aitor

Ironyoyito dijo...

moñas, ets molt gran, i tu podràs amb l'IC!!!

Miquel dijo...

Nano no pateixis tant que no es bo!
Ja veuràs que un cop a l'aigua tots els nervis marxen i amb un parell de collons acabaràs l'ironcat de puta mare!
I tu si que ets un makina tio que la setmana següent tindràs els pebrots de córrer a St Feliu!
Ànims i a tope!

Anónimo dijo...

ÁNIMS KEL!
Desde aquí et desitjo molta força per l'IRONCAT! És dur "de collons" (si em permets l'expressió), pero ostia, com diu el Bernat, tu posa-li C2C al tema i...proclamat un FINISHER!
Per experiència propia se que el Bernat t'ajudarà en el tram de la carrera a peu i tirarà de tu fins al final. Et serà una gran ajuda, si es que el deixen correr, jeje.Pots enviar-lo a la merda, si vols, que ell no s'anirà! Ho tinc comprovat!
Us desitjo un bon viatge i, sobre tot, disfruteu molt de l'experiència! Viel Glück!

(la "kirkayu" Christina)

Gemma D. dijo...

Kel,
Lo harás sobrado, sii vas sin presión... piensa cada momento que no te juegas nada, que harás lo que puedas y verás cómo eres capaz. Yo iba con esa premisa a la Titan y al final ha salido todo muy bien, ir resolviendo a medida que van pasando los kms... y no te agobies(respira profundamente sin pensar en nada), si te relajas cogerás antes el ritmo de crucero... Molta Sort xatet!!!

Anónimo dijo...

Molta sort company!!!
a topeeeeeeeeeeeeee!!!!
C2C2C2C2C2C2C2C2C2C2C2C

robert mayoral dijo...

apa! acabo les maletes i ens veiem allà, a tope!!!

Anónimo dijo...

Vaig llegint el teu blog de tant en quan, molta sort!!!!! Força!!

Ruth Gómez Álvarez dijo...

CUENTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! como fue???

Gorka dijo...

Kel!!!!!!! Que no te conocí!!!! Vaya desastre. No me reconociste? Nos tenemos que poner fotos más evidentes...

Buano, ya coincidiremos, no???

Un abrazo!!!!

Gustavo Ligero Ortiz de Artiñano dijo...

venga esa cronica kel!
aunque ya me imagino el tono....
buaaaaaaa!
lastima no haber podido charlar un rato.
la proxima vez.