13 mayo 2007

Panxing OBLIGAT!

----------------------------------------------------------------------------------
CATALÀ I CASTELLÀ (Un poco mas abajo)
----------------------------------------------------------------------------------


Avui m'he llevat de conya ... entre d'altres coses pq m'habia de llevar a les 5:30 per anar a Remenses i quan he obert l'ull eren les 9:30. Que m'està passant? Em faig gran o que?

Be, no cal dramatitzar, el dia de panxing que m'estic fotent avui m'està anant de conya. Una mica de neteja a casa - m'hi hauria de posar 3 dies seguits em penso, per deixar-la decent ... la veritat és, que no tinc temps, però tant malament no la puc tenir -, solet que, avui fot un dia de puta mare, piscineta... i posar el cap a lloc que ultimament falla mes que una escopeta de fira.



Després, quan en Ramon ha vist de que anava l'assumpte, ha fet el que millor sap fer... escapar-se i fer-se un "remojon" ... com si estigues al jacuzzi del DIR Diagonal ... i és que en el fons, el meu gos es un pijo! No sap res...



Descansar avui també m'anirà bé per que les ferides, que em vaig fer amb el neopré al IRONCAT, se m'assequin. La veritat es que em foten un mal de collons i ara tocarà fer bondat. Soc una mica animal a vegades ... i una mica marika, a vegades, també.

En fi... quan hagi recopilat les fotos de Tri de St Feliu, us passo un breu comentari. Només us avanço que, en Gabri, va fotre un carreron, fent el 29 de la General ... CRACK!

Salut.

----------------------------------------------------------------------------------

Hoy me he levantado de coña ... entre otras cosas pq me habia de levantar a las 5:30 para ir a Remenses y cuando he abierto los ojos eran las 9:30. Que me está pasando? Me hago mayor o que?

No hace falta dramatitzar, el día de panching que me estoy pegando hoy me está sentando de miedo. Un poco de limpieza en casa - me tendría que poner 3 días seguidos, pienso, para dejarla decente ... la verdad es, que no tengo tiempo, pero tan mal no la puedo tener -, solecillo, que hoy hace un día de puta madre, piscina ... y poner la cabeza en su sitio que ultimamente falla mas que una escopeta de feria.



Después, cuando Ramon ha visto de que iba el asunto, ha hecho lo que mejor sabe hacer... escaparse y darse un "remojon" ... cómo si estuviera en eljacuzzi del DIR Diagonal ... y es que en el fondo, mi perro se un pijo! No sabe na ...



Descansar hoy también me irá bien, por que las heridas, que me hice con el neopreno en el IRONCAT, se me sequen. La verdad se que me duelen de cojones y ahora tocará portarse bien. Soy un poco animal a veces ... y un poco marika, a veces, también.

En fin... cuando haya recopilado las fotos de Tri de St Feliu, os paso un breve comentario. Sólo os adelanto que, Gabri, hizo un carrerón, haciendo el 29 de la General ... CRACK!

Salud.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Bien hecho kel!!
Bernat,Angel,Toni y yo,fiesta en vilafranca!!!
Faltabais los demas!!!
Haber cuando probamos esa piscina,jejejeje
Saludos

keLermAn dijo...

La piscina??? jejeje! Eso cuando querais... esta no se mueve de aqui!

Ya veo que lo pasasteis bien en Vila no???

Saludos!

Angel Salgado dijo...

Bien no son unos cabrones!!!! Me dejaron sordo!!!!! Con el altavoz en la p***a oreja, hoy solo oigo un zumbido!!!!! jajaja por lo demas de coña!!! Solo que estoy hecho polvo y casi no puedo seguir el ritmo!!!!
Kel esa piscina tiene muchas posibilidades....para cuando una fiesta-bikinis¿?¿?¿?¿

Lourditas dijo...

Quien pudiese probar esa piscina ligerita de ropa una de estas noches de verano sin pensar en nada más que en cuidarte y masajearte.

robert mayoral dijo...

quina manera d'escaquejar-te de la Remences, jejejejeej!!
ja toca descansar,nano!!
y lo dicho a veure si ens convides a nedar allà, a la teva piscineta...

BERNAT TERESA dijo...

Pero qui es aquesta Lourdes??? Kel vigila, vigila, vigila que el Ramon tingui menjar de sobres!!!! jejejejejejeej. Ja saps!! ;-)
Tens un mail.

C2C

Carles B. dijo...

Marikita!!!!

M'has deixat sol avui... impresionant la performance avui a Remences... he gaudit com un animal...

Per cert, com està el Ramon del tema vigilància? fes-li un curset a veure si no deixa entrar a segons qui a la teva piscina ;-)

keLermAn dijo...

Ja se per on vas Carles ... jejeje! Tranqui que en Ramon es molt seu, i segon qui no deixa entrar (recordes lo del dret d'admisio Lourditas???) ... Vaya un en Ramon! ;))))

Tots els altres podeu venir... Robert si has de fotre milquini a la piscina t'haure de portar una bossa com la que fan servir als avions... per trallar! jejeje!

SALUT!

Miquel dijo...

Noi, m'has d'explicar com posar els links de les galeries de fotos al blog. He obert un a picasa, però no se posar-lo al blog!
merci!